Prowadząc firmę czy działalność gospodarczą warto korzystać z pomocy profesjonalistów, którzy specjalizują się między innymi w zadaniach takich jak raportowanie niefinansowe. Jest to raportowanie dotyczące informacji niefinansowych, które przekazywane jest przykładowo inwestorom albo jest kierowane do rynku kapitałowego.
Co warto wiedzieć na temat raportowania niefinansowego?
Głównie powinno się zaznaczyć, że taki sposób raportowania jest nieodzownym elementem zrównoważonego rozwoju firmy, a więc elementem strategii CSR.
Coraz więcej firm czy spółek kładzie nacisk na strategie zrównoważonego rozwoju, które obejmują między innymi raportowanie ESG. Strategia zrównoważonego rozwoju w firmie to nie tylko i wyłącznie korzyść marketingowa, niemniej jednak także biznesowa, dotycząca wymiaru finansowego, niemniej jednak też środowiskowego czy społecznego. Jest ona bardzo istotnym elementem tworzenia spójnego oraz mocnego wizerunku firmy, jak również budowania przewagi konkurencyjnej. Nie jest zatem zaskoczeniem, że coraz więcej przedsiębiorców dostrzega zalety stosowania strategii CSR i korzysta z usług osób oraz firm, które specjalizują się w tej dziedzinie. Dlatego też warto korzystać z pomocy specjalistów, którzy zajmują się działaniami takimi jak raportowanie niefinansowe. Usługi oczywiście mają charakter indywidualny i są w sposób elastyczny dopasowane do potrzeb oraz celów biznesowych konkretnego klienta. Warto wspomnieć więc o tym, by zadbać również o takie aspekty funkcjonowania firmy czy prowadzenia działalności gospodarczej.
Dodatkowe informacje: raportowanie niefinansowe.